piątek, 8 lipca 2011

Pamiętniki Wampirów . ;3

Pojechałam dziś z mamą do M1 , gdyż potrzebna nam lodówka samochodowa . Wiem , myślicie '' Na co jej lodówka samochodowa ? '' - a ja mam na to odpowiedź ! ;d W przyszłym tygodniu wyjeżdżam na stałe za granicę {Norwegia} , a mama ma zamiar zakupić jakieś jedzenie na drogę i nie może nam się zepsuć . ; o Dobra , dobra ja tu nawijam o lodówce i jedzeniu , a tu najważniejszy temat prawie ominęłam - Pamiętniki Wampirów . ;D Mama kupiła mi 3 księgi żebym miała co w wakacje robić oprócz siedzenia na necie i pisania bloga . ;3 Ja chciałam prostownicę , ale nieee , bo zniszczę włosy , ale mogłam coś innego wybrać więc postawiłam na Pamiętniki i kropka . Gdy mama mi je kupiła moje szczęście nie miało końca . ;d Zacieszona od ucha do ucha wyszłam z Empiku . W domu od razu zaczęłam sesję książek , a tu najlepsze zdjęcia ;



A wy lubicie czytać książki ?  Jak tak - to jakie ? ;)
Buziaki . ;d ;******

6 komentarzy:

  1. O, Pamiętniki Wampirów, fajnie. ;)
    Ciekawie tutaj, będę obserwowaać. Pzdr. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kocham pamiętniki wampirów.
    i mam wszystkie 4 księgi- tylko ta 4 mi się nie podoba. moim zdaniem tak nie powinno się skończyć. ;) będę wpadać częściej i dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętniki są fajne, ale ksiązka do mnie nie przemawia i źle się ją czyta.
    http://pearlbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię książki z lekkim ugryzieniem, lecz za Pamiętnikami Wampirów nie zbyt przepadam....
    A tak przy okazji zapraszam na mój nowy blog: http://uwieziona-w-rzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jest taki film pamiętnik wampirów ;>
    Zmieniłam nazwę bloga na
    http://andziksen.blogspot.com/
    + nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja oglądam serial:D jest świetny;D jeśli masz ochotę zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń