wtorek, 5 lipca 2011

Wypad na miasto . ;3

 Dzisiaj od rana chodziłam z mamą i siostrą po mieście. A to do dentysty , a to gdzieś tam i zleciało od 11 . ;3 Wpadłyśmy na chwilę do ''Słonecznej'' , ale nie zdążyłam obleźć wszystkich sklepów , poszłyśmy na chwilę do '' New Yorker'a '' i kupiłam sobie 2 bluzki . Białą i morską . Ze względu na to , że są przeceny zapłaciłam za nie , nie całe 50 zł . :D A to ich zdjęcia ;
-do tej postaram się zrobić jutro jakiś outfit . ;3

Jak wam się podobają ? ;> Bo mi baaaardzo . ;3 

9 komentarzy:

  1. Fajna bokserka :d

    obserwuje liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zarąbiste . XD < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne bluzeczki :)

    Obserwuję i mam nadzieję na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i like the first t shirt... thanks for following, i am following you back!
    xx
    My Fashion Bug

    OdpowiedzUsuń
  5. biała jest lekka luźna i w sam raz na upały i jest ładna! jesli masz ochotę na mini rozdanie zapraszam, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne bluzeczki,widzę zakupy udane ;> dodałam do obs. zapraszam do siebie ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 jest śliczna :) ciekawy blog:) będę zaglądać tu do Ciebie ;* zapraszam do siebie i gorąco zachęcam do obserwowania;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam kupic tą 1 ;d
    Wpadnij do mnie

    http://kartasia-kj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi! I like this post so much, really great t-shirt!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń