piątek, 29 lipca 2011

Przerwa...;c

Hej kochani , baardzo przepraszam was za ten prawie miesiąc przerwy. ;( Niestety nie miałam weny do pisania tego bloga , mam nadzieję , że nie opuściliście jeszcze mnie ? ;] Nadrobię całe zaległości , będę się starać pisać po 2-3 notki dziennie . ;3 Na razie macie zdjęcie moje i mojego kotka Maciusia . XD
Wiem , wyglądamy razem seksi . XDD To by było na tyle w tej notce , spodziewajcie się jeszcze jednej dzisiaj . ;3 
Xoxo . ;* 
Ps. Kocham Cię kurczaczku . XD <333

7 komentarzy:

  1. ładny kotek ;) Zapraszam do mnie olu ..

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam koty ! ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Zauważyłam, że robisz przecudowne nagłówki. Mogłabym prosić o jeden ? Na bloga kosmetyczno & modowego - catchinlucky.blogspot.com

    Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam Rose.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. Słuchaj dowiedziałam się o tobie u takiej dziewczyny na blogu. Pisała że robisz super nagłówki an bloga. Mogłabyś mi zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaa! Ale zajebisty blog. podoba mi się !
    Wpadnij też do mnie,zobacz jak u mnie i jak ci się spodoba to zaobserwuj ,daj znać a ja się zrewanżuje :*
    My dopiero zaczęłyśmy także każdy czytelnik na wagę złota<3
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu znowu odpuściłaś? Pisz dalej tego bloga! Uważam, że świetnie sobie radzisz!

    OdpowiedzUsuń