czwartek, 30 czerwca 2011

Filmy . ;3

Witajcie . ;3 
Ostatnio nie mam pomysłów co mogłabym zrobić , naszedł mnie ''brak weny'' . ;( Dlatego też zaczęłam oglądać maaaasę filmów i oto te które wam polecam ; 
1.Beastly
  Jest to współczesna ekranizacja ''Pięknej i Bestii''. Gra w niej Vanessa Hudgens - której ja zbytnio nie trawię , ale to szczegół . ;) Oraz przystojny i słodki Alex Pettyfer . ;d Wszystko się zaczyna gdy Kyle ( Alex Pettyfer ) zadziera z wiedźmą i ona przeklina go a on zamienia się w koszmarną kreaturę . ;< Ma on rok aby ktoś wyznał mu prawdziwą miłość , jeśli nie zostanie w tym ciele na zawsze... - Moim zdaniem film jest świetny , gorąco polecam . Pokazuje on , że nie liczy sie tylko piękno zewnętrzne , ale też i to jacy jesteśmy w środku . ;3
2.Cziłała z Beverly Hills 2 
  Kontynuacja świetnej komedii wytwórni Walt Disney Pictures . Chloe i jej ukochany Papi biorą ślub , a następnie mają 5 słodkich lecz bardzo niesfornych szczeniaków . Małę pieski wywracają życie ich rodziców do góry nogami wplątując ich w wiele kłopotów , lecz dzięki nim zostaje schwytany groźny gang którego policja szuka od paru miesięcy . - Film bardzo śmieszny + szczeniaczki są słooodkie. <33
3.Megamocny
  Film twórców ''Shrek'a'' , ''Madagaskar'u'' i ''Kung Fu Panda'' przedstawiają nowego bohatera – diabolicznego Ooberminda, który od ponad 20 lat usiłuje podbić Ziemię, za każdym razem jednak, jego plany krzyżuje super-bohater Metro Man. Wszystko zmienia się w dniu, kiedy Oobermind podczas jednej ze swoich akcji przypadkowo zabija Metro Mana. Nie mając już do pokonania żadnego wroga, zniechęcony geniusz zła postanawia stworzyć sobie nowego super-przeciwnika - większego, lepszego i silniejszego niż ten jakim kiedykolwiek był Metro Man. Kiedy jednak rywal Ooberminda zaczyna prowadzić własną wojnę, której celem jest zniszczenie świata, ten musi zdecydować: Czy potrafi pokonać własny (teraz) diaboliczny twór? Czy najinteligentniejszy człowiek świata jest w stanie podjąć błyskotliwą decyzję? A może Geniusz Zła przejdzie na drugą stronę i stanie się Bohaterem własnej historii? - Film doskonały dla takich ludzi jak ja . ; 3 Jest on śmieszny , a megamocny jest bardzo seksi ! XD
  To są moje ulubione filmy , a wasze ? 
Xoxo . ;*

11 komentarzy:

  1. a ja gustuję w horrorach :)
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tutaj, obserwuję i będę wpadać. Pozdrawiam.

    ----------
    newstagee.blogspot.com
    (przepraszam za spam-pierwszy i ostatni raz)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komedie i horrory- uwielbiam ten typ filmów, aczkolwiek twoje recenzje są również ciekawe i bardzo fajnie pisane. ;*


    Nowo stworzony blog.-> hoopy-style.blogspot.com
    Mam nadzieję na komentarzyk. Jeżeli podoba Ci się moja pierwsza (ale zapewne nie ostatnia) notka to
    zapraszam do dodania mojego bloga do obserwowanych. Ja z mojej strony własnie to robię (dodaję cię do obserwowanych).

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam ulubionego rodzaju filmów po prostu - to co mi się spodoba obejże nie zależnie od gatunku (; Fajny blog, dodałam do obserwowanych i będę odwiedzać ;p to mój blog ja prosiłabym o to samo < 3 http://julia-fashionobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. `nie mam swojego ulubionego filmu . :)
    lubię dużą ilość . :D
    ` zapraszamy do nas :
    http://luknij-czlowieku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwilebiam dramaty

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej.
    Jestem nową blogerką. Bardzo podoba mi sie twój blog (całokształt). Jesteś bardzo pomysłowa i kreatywna. Masz już wielu swoich fanów i ja do tego grona dołączam. Z drugiej strony byłoby mi na prawdę bardzo miło, gdybyś mogła dodać mojego bloga do obserwowanych.Ja już twój dodałam :)
    Moj blog-> immiraissstyle.blogspot.com

    Z góry dziękuję. Będę odwiedzać częściej :))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny klimacik ^__^
    Zapraszam do mnie !:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ci się nudzi to przyjedź do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń