wtorek, 24 maja 2011

Lata 70-te . U,u

Jak obiecałam będzie wiele o modzie ! ;D Więc zaczęłam od trendów na lato . ;x W tym roku ''podobno'' mają wrócić lata 70-te , czyli rozkloszowane spódnice , długie sukienki i wysokie spodnie zamiast biodrówek . Mi się ta opcja za bardzo nie podoba , ale cóż moda - to moda . ;) 
Trendy na lato 2011 przekonują do ''Kitten Heels'' jednak i do tego znalazło się odstępstwo w postaci starych , poczciwych drewniaków . :) Czyli czółenek których podeszwa została wykonana z drewna . Lecz dla kobiet które nie lubią za bardzo obcasów jest też wyjście tzw . ''Gladiatorki'' sama mam buty w tym stylu i jestem naprawdę zadowolona . ;) Biżuteria jaka prezentowana jest w trendach na lato 2011 jest duża i rzucająca się w oczy. Innymi słowy im więcej sznurów z perłami, łańcuszków i korali tym lepiej, chyba że jedna z odsłon trendów na lato 2011 – minimalizm, bierze górę, wówczas biżuteria jest niewskazana. Nawet ta najdelikatniejsza. 

Podsumowując, trendy na lato 2011 prezentują kolorową różnorodność. Pozwalają eksperymentować, a przy tym czuć się kobieco i modnie. Poniżej prezentuję galerię z trendami na lato 2011, która może posłużyć jako inspiracja do stworzenia ciekawego looku na lato 2011.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz